Post by paicovanlindsel on Mar 8, 2022 3:54:12 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Leer simpel Japans ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Leer simpel Japans IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ munten hacken ▞▞▞
▞▞▞ Leer simpel Japans 2022 version ▞▞▞
Dit is oké als een snelle gids tijdens het reizen
Deze app is goed en maar als ik hem langzaam wil openen
heb ik alles wat ik nodig heb
Hoewel het een beetje beperkt is in het dagelijkse gesprek, is het nog steeds een geweldige app die is bedoeld voor reizigers. Goed gedaan jongens, ik leer nog veel!
De eerste echte, gratis en handige gids om Japans te leren. Welverdiende 5 sterren.
Simply Learn Japanese મુસાફરી અને સ્થાન vdo
Het is een zeer goede app voor beginners, maar helaas kun je alleen zinnen onthouden in plaats van je de symbolen van kana te laten begrijpen. Anders is het een geweldige aap
Cari Kata Bahasa Indonesia Perkataan jfxn
கற்றுக்கொள்ளுங்கள் ஜாப்பனீஸ் பயணம் & உள்ளூர் tti
Ik vind deze app leuk!! Ik zou er echter letterlijk dol op zijn, als ik de zinnen op de favorietenlijst opnieuw zou kunnen rangschikken volgens mijn geestschema!
Geweldige app.
Ik vond het geweldig
Ik vind het beter dan 95% van de andere apps die je helpen Japans te leren. Het is gemakkelijk te gebruiken en is handig voor reizen naar JAPAN
Houd van deze app! Het is heel gemakkelijk te gebruiken en elke dag Japans te oefenen
heel goed
Leuk om mee te beginnen
Slecht
Dit is zo goed!
Ik en mijn beste zustervriend leren Japans en ik vertelde haar over deze app en ze vond het geweldig!! Helpt veel voor ons beginners.
Học tiếng Nhật dễ dàng Du lịch và Địa phương bdkb
Nou, het is goed, maar ik dacht dat het gratis was, dus...
Zeer goede app. Geweldige ondersteuning om alleen Japans te leren.
Ik ben net begonnen met leren tellen van 1 tot 10 en het is behoorlijk verdomd uitdagend, maar ik hou van Japan en jouw taal, en ik zal deze app blijven gebruiken omdat ik alleen Servisch en Engels spreek, maar er zijn niet zoveel mensen die Japans kennen. Ik hou er niet van om maar een nummer te zijn, zoals de meeste mensen op deze planeet. Dus het plan is Mandarijn Chinees nadat ik op zijn minst een gemiddelde spreker ben geworden als ik naar Japan kom. Jullie zijn de beste jongens, blijf rocken en de beste wensen van Nenad, de man uit Servië (voorlopig)
Goede app
Help me echt om te spreken tijdens het reizen in Aziatische landregio's. Wat een handige app!!! Bedankt
Super
Om het te kunnen gebruiken
beste app
Makkelijk te leren
Ik hou echt van deze app, maar er is slechts één probleem. Ik probeer Japans te leren en sommige zijn vergrendeld. Dus kun je het alsjeblieft repareren?
leuk
Impara il Giapponese Viaggi e info locali uhn
Ik heb echt genoten van deze app sinds ik hem heb gedownload. Alle flashcards worden ingesproken door een echte mens, wat geweldig is om te luisteren en te oefenen, en bovendien heeft het een ingebouwd herhalingssysteem op afstand. Het is een handige kleine app om te hebben, zodat je kunt oefenen met spreken / luisteren, zelfs als je weg bent van de rest van je studiemateriaal! Probeer het eens!
Simply Learn Japanese Səyahət və Yerli oij
Het is geweldig. En het kan zelfs offline worden gebruikt en dat vind ik belangrijk.
ik hou ervan
Voeg audio toe aan de Engels-Japanse flashcard-sectie.
De vertalingen voor zelfs enkele basiswoorden en -zinnen waren een beetje verkeerd, maar het heeft wel grote uitgebreide lijsten met woorden en zinnen. Ik kon de romanji niet uitschakelen, en als je aan het leren bent, moet je dat laten vallen en kana gebruiken. De romanji was in sommige gebieden vreemd gescheiden en het zou sneller zijn geweest om alleen het Japans te lezen, maar als moedertaalspreker van het Engels worden mijn ogen natuurlijk aangetrokken door de meer bekende letters wanneer ze boven elkaar worden geplaatst. Als je niet op een heel beginnersniveau begint, moet je doornemen en uitzoeken of er iets in elke lijst is dat nieuw is. Het gaat een beetje traag.
Hirigana